!من...سارام

ای نوجوان، آهسته ران

!من...سارام

ای نوجوان، آهسته ران

!من...سارام

ایناش. این ساراس. همین خانم محترم که با لباس کار رنگی نشسته دم کلاس نقاشی و حافظ میخونه. با این قیافه که معلوم نیست از چی ناراحته. اصلا ناراحته؟ یا خجالت کشیده؟ یا داره زیرلبی میخنده؟ شایدم داره فکر میکنه الآن باید چه حالتی داشته باشه. ولی باور کنین اگه از خودش بپرسین چه مرگته نمیدونه.
نه بابا! نگا به این قیافه مظلومش نکنین. کارش همینه. میشینه اونجا با یه لبخند ملیح به ملت نگاه میکنه... فک میکنی داره میگه:‌ چه مردمان نیکویی! ولی بعد... خیلی شیک و مجلسی میاد اینجا پدرشونو در میاره. خلاصه که تا میشه خودتونو دور نگه دارین. رحم نمیکنه.

- دوستان خوب! من هیچ جا تعهدی ندادم که مفید بنویسم. ما را به حال خود بگذارید و بگذرید. :)

-کانال تلگرام: sara_derhami@

- saraderhami@gmail.com


آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

تبریک مثلا!

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲ ب.ظ

سلام...

خیلی صبر کردم یه خورده از عید بگذره نکنه ذوقم شکوفا شد اومدم یه تبریک خوشگلی گفتم...شعری...عکسی...نچ! خبری نشد! حالا بعد از نه روز خیلی معمولی از اونجایی که عذاب وجدان پست نذاشتن گرفتم، دست از پا دراز تر...اومدم بگم...

عید...

همینجوری معمولی

مبارک!


پ.ن: میگم وقت کردین یه دعایی هم بکنین من یه ذره تو سال جدید نظم و برنامه ریزی حالیم شه! خیلی وقته نمیره تو کتم!

سالی که گذشت بهترین سال زندگیم بود، امیدوارم آخر سال آینده هم همینو بگم... :))

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۰۹
  • ۶۰۵ نمایش
  • سارا

دلنوشته

نظرات (۷)

دیشب یه پست جدید نوشتم بقیه رو یه کم ترتیب و عنوانشونو عوض کردم. 
منم از کیم خیلی خاطره دارم! همه ی بستنیا عزیزن!
آخرم نظرتو نگفتی در مورد نوشته هام!
و یه سوال دیگه! فک می کنی اگه جواب بازیارو بذارم تو ادامه مطلب بهتره یا تو خود پست باشه؟
پاسخ:
سلام!
اگه جوابا تو ادامه مطلب باشه که هم هیجان انگیزتره هم پست کوتاه تر میشه...
مطلباتون خیلی جالبه ولی من اینو به عنوان فیزیک نمیشناسم! (: لطفا از چیزای بدمزه شروع کنین که واجبه!
بازم مرسی که به وبلاگم سر زدی(البته امشب نیا تعمیرات داریم همه چی به هم ریخته س!! تا فردا صبح درست میشه!) 
سلام سارا جان
به نظر من همه چیز درمورد فیزیکه! من دارم یکی یکی حلقه های یه زنجیرو تو وبلاگ میذارم! که البته چون اولشه هنوز شکل زنجیر نشده :دی
حداقل چیزی که درمورد فیزیکه پست "چرا باید فیزیک بخونیم" هست!
الان یه پست کامل در جواب کامنتت می نویسم که توضیحی برای دیگران هم باشه. 
ولی واقعا هیچ کدوم از نوشته ها رو از اول تا به آخر خوندی؟ (یا حوصله ت نشد؟) جوابت برام خیلی اهمیت داره چون من دارم سعی می کنم به حوصله سر نبرنده ترین حالت ممکن نوشته ها رو بنویسم!
و ظاهرا هنوز خیلی جای کار دارم!
البته بعید می دونم خونده باشی چون به سادگی می تونستی با یه چشم گردوندن روی نوشته ، برنده ی دبل چاکلت باشی (که خدا به من رحم کرد :دی)
پاسخ:
سلام!
دو تا پست بود نه؟ اتفاقا من خیلی این مدل بازیا رو دوست دارم ولی درس داشتم و صفحه رو بستم! ( در راستای پیش رفتن طبق برنامه!) 
به هر حال...منتظر مطالب جدیدتون هستم...
راستی شما دبل چاکلت دوس دارین؟! من که کیمو ترجیح میدم! :)
سلام 
اگر دوست داشتی فیزیکو بدون درس خوندن یاد بگیری به وبلاگ من سر بزن!
البته نیمده بودم اینجا تبلیغ کنم! همین طوری داشتم خاطراتتو می خوندم که نقاشی کردی یه دفه به ذهنم رسید بهت بگم
این وبلاگ منه:
easy20.blog.ir

پاسخ:
سلام
ما که فیزیک ندیدیم تو این وبلاگ!
اخییییییییییییی ....
امسال سال مسخره ای خواهد شد چون ما از هم جدا خواهیم شد :(((((((((((((((((
دعا نمی کنم. سال دیگه باید سال 95 بهترین سالت باشه
پاسخ:
درست فرمودین. تصحیحش کردم.
خداکنه براتون سال خوبی باشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی