!من...سارام

ای نوجوان، آهسته ران

!من...سارام

ای نوجوان، آهسته ران

!من...سارام

ایناش. این ساراس. همین خانم محترم که با لباس کار رنگی نشسته دم کلاس نقاشی و حافظ میخونه. با این قیافه که معلوم نیست از چی ناراحته. اصلا ناراحته؟ یا خجالت کشیده؟ یا داره زیرلبی میخنده؟ شایدم داره فکر میکنه الآن باید چه حالتی داشته باشه. ولی باور کنین اگه از خودش بپرسین چه مرگته نمیدونه.
نه بابا! نگا به این قیافه مظلومش نکنین. کارش همینه. میشینه اونجا با یه لبخند ملیح به ملت نگاه میکنه... فک میکنی داره میگه:‌ چه مردمان نیکویی! ولی بعد... خیلی شیک و مجلسی میاد اینجا پدرشونو در میاره. خلاصه که تا میشه خودتونو دور نگه دارین. رحم نمیکنه.

- دوستان خوب! من هیچ جا تعهدی ندادم که مفید بنویسم. ما را به حال خود بگذارید و بگذرید. :)

-کانال تلگرام: sara_derhami@

- saraderhami@gmail.com


آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

خیلی چیزا هست که باید بنویسم.

نوازندگی تو مراسم معارفه‌ی کنگره که تلخی وحشتناک شب قبلشو شیرین کرد.

فیلم بزم رزم که اونجا دیدیم.

دل‌پیچه‌ی شدید مغزی که یهو وسط مراسم شعرخوانی گرفتم.

داورای بامزه‌ی خوارزمی.

خوابگاه ضایع (و باصفا) شون! 

تجارب خیلی خیلی جدید.

یه خورده هم نوشتم همه اینا رو. ولی الآن نمیتونم ادامه بدم. چون درست در بدترین وقت ممکن سرما خوردم. :( و الآن که دارم مینویسم چشمام درد میکنه، گوشام درد میکنه، سرم درد میکنه،‌ حلقمم درد میکنه. :/ خیلی بده.

آااای مادر چه وقت سرماخوردگی بود. 

آآآآآی هی داره بدتر میشه.

احساس میکنم تو گلوم بمب کار گذاشتن.

چه زیبا سروده شاعره‌ی بزرگ قرنمون: 

برکه هایی سبز در راه گلو

پشت پلکم ابرهای داغ نرم

در دهانم جاده‌هایی تازه ساز

صورتم یک کیسه‌ی آب ولرم


:))))


تازه امروز یه کار خیلی مهم هم داشتم که با وجود سرماخوردگی منتفی شد کلا. اگه تا ده دوازده ساعت دیگه خوب نشم کلا رفته رو هوا. چرااااا.

نقاشی و اینا هم که نگم دیگه. چشم. بیخیال صورت ماسیده‌ی دخترک میشم. :/

ولی آخه جواب منو بدین. وقتی میگن:‌ به خودت فشار نیار، استراحت کن. استراحت یعنی چی دقیقا؟‌ نقاشی که بوی تینر و اینا و... هیچی اصن. با گوشی و لپ‌تاپ و کتاب که کاری نداشته باشم، قدم‌رو هم که نکنم... پس دقیقا چیکار میتونم بکنم؟‌ هان؟ بخوابم گوشام درد میگیره، بشینم چشام درد میگیره، راه برم پاهام درد میگیره... تازه این در بهترین حالتشه. فعلا که همش با هم داره درد میکنه.

خیلی زشته که از آدمها خواسته های نامعقول داشته باشیم! 

خب بگین من چه غلطی بکنم الآن؟

کاش بیهوش میشدم :(

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۶/۲۴
  • ۷۵۷ نمایش
  • سارا

نظرات (۹)

انقد حالت بده سارایی ؟؟؟
بهتر باشی :):
پاسخ:
آره اون موقع که نوشتم واقعا داغون بودم الآن دیگه خوب شدم 

مرسی
من وقتی سرما میخورم و بهم میگن استراحت کن میشینم جلو تلویزیون و فقط خوراکی و میوه و غذا میخورم :)))))
جواب هم  میده زود خوب میشم 
پاسخ:
تلویزیونو اصلا جزو آپشنام حساب نکردم راستش

ولی خب اونم نمیشه چون اگه بیشتر از سه ثانیه به جایی نگاه کنم چشمام شر شر میباره!
  • ستاره اردانی زاده
  • هم زیر تخت و میگم هم روی تخت
    پس  اگر ساده سادست یعنی  یه کیک یه طبقه خیلی بزرگ و مستطیل شکله  که روش کاملا  با خامه سفید پوشیده شده  و هیچی هم رو نوشته نشده  اما چون خیلی بزرگ بوده  از چهار طرف  از سقف اتاقت زده بیرون و نمیتونی کیکت رو پیدا کنی ! 
    حالا برو توی حال خونتون تشک پهن کن بخواب  ببین میتونی ادامه کیک و حاشیه هاش رو پیدا کنی یا نه ...
    پاسخ:
    یعنی لال شدم ستاره

    خیلی خوب بود!!
  • ستاره اردانی زاده
  • خب ببین دیگه  یکهو میبینی گچ بری های سقفتون  شبیه یه کیک تولد گنده و سه طبقه بوده و تو خبر نداشتی!
    پاسخ:
    من آخر نفهمیدم تو زیر تختو میگی یا روی تخت! 

    بعدم من نصف عمرمو داشتم به سقف نگاه میکردم بچه جان! 
    ساده ی سادس هیچی نداره :)
  • ستاره اردانی زاده
  • سارا ببین از زاویه رخت خواب سقف خونتون چه جوریه...

    پاسخ:
    ای دیوانه 
    😁😁😁
    الهی.
    خوب بشی زود تر ایشالا.
    خیلی سخته دست به سیاه و سفید نزدن☹
    من تو عید سرماخورده بودم.یواشکی دیوید کاپرفیلدو خوندم(کادو بود).
    الان هیچی ازش یادم نمیاد.
    ولی بازم حواسمو یکم از درد و بی حالی پرت می کرد.
    پاسخ:
    مرسی پری جان :)

     چه بده آدم یه چی رو خونده باشه ولی هیچی یادش نیاد. 

    من طولانی مدت که به یه جا نگاه میکنم چشمام اشک میاد :(
    سلام
    در مورد وبلاگتون یه موضوعی رو بهتر دیدم بگم ، پست ها بسیار خوندنی اما به خاطر سایز کوچیک خوندنش خیلی سخت و بد ، فکر می کنم بهتر باشه سایز فونت رو بیشتر کنید تا خواناتر باشه
    البته همه اینها در مورد دسکتاپ هست و روی موبایل هنوز باز نکردم وبلاگتون رو 
    پاسخ:
    عه واقعا؟‌ نمیدونستم.
    باشه یه فکری به حالش میکنم.
    مرسی که گفتین.
  • ستاره اردانی زاده
  • برو زیر تخت قایم شو!
    تاریکه ...
    پاسخ:
    ستاره‌ی هماره خلاق!
    بهترین جواب فک کنم این باشه:هر غلطی خواستی انجام بده(:

    ببخشید اگه بی ادبی شده باشه
    پاسخ:
    آره تهش این بهترین راه حله :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی