!من...سارام

ای نوجوان، آهسته ران

!من...سارام

ای نوجوان، آهسته ران

!من...سارام

ایناش. این ساراس. همین خانم محترم که با لباس کار رنگی نشسته دم کلاس نقاشی و حافظ میخونه. با این قیافه که معلوم نیست از چی ناراحته. اصلا ناراحته؟ یا خجالت کشیده؟ یا داره زیرلبی میخنده؟ شایدم داره فکر میکنه الآن باید چه حالتی داشته باشه. ولی باور کنین اگه از خودش بپرسین چه مرگته نمیدونه.
نه بابا! نگا به این قیافه مظلومش نکنین. کارش همینه. میشینه اونجا با یه لبخند ملیح به ملت نگاه میکنه... فک میکنی داره میگه:‌ چه مردمان نیکویی! ولی بعد... خیلی شیک و مجلسی میاد اینجا پدرشونو در میاره. خلاصه که تا میشه خودتونو دور نگه دارین. رحم نمیکنه.

- دوستان خوب! من هیچ جا تعهدی ندادم که مفید بنویسم. ما را به حال خود بگذارید و بگذرید. :)

-کانال تلگرام: sara_derhami@

- saraderhami@gmail.com


آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

یه بز کوهی واسه شون پیدا کنین...

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۲۹ ب.ظ
زل زده تو جشم من میگه آدم با بز کوهی دوست باشه با شماها دوست نباشه.... میگم چرا چی شده؟ جواب نمیده.
میگه سارا وقتی کلاس هفتم بود یه کلمه غیبت نمی کرد ولی حالا واداده! میگم خب سر صبحی ناراحت بودم اعصابم خورد بود میگه آهان یعنی ناراحت باشی اشکال نداره هان؟ سارا فتوا میده همینطوری!
انگاری خودش قدیسه. خب من با کیا گشتم که حالا اینجوری شدم و به قول شما وادادم؟!
همش باید مواظب باشی بهشون برنخوره اون وقت خودت...
البته نه که بگم خیلی دوست بودیم ولی خب بین بچه های کلاس تو ذهنم آدم متفاوتی ترسیمش کرده بودم. تنها کسی بود که هر از گاهی یه حرف مشترکی با هم داشتیم.
دلم شکست....
تصویر اونم شکست...


اصلا خیلی دنیای ناعادلانه ایه. چرا من یه دوست ندارم؟

:(




  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۰/۰۶
  • ۷۶۹ نمایش
  • سارا

دلنوشته

مدرسه

نظرات (۲)

  • تک ندای مدرسههههههههههههههه
  • سارا تو هم بیکاری از دستش ناراحت شدی اخه ؟
    اینو میگی همیشه این حرفا رو میزنه منم میگم ادم بدیه ولی همیشه دوسش دارم چراشو نمیدونم !!!!!!!!!!!!!!!!
    حالا تو هم نالاحت نشو برات لباشک میخلم :)
    پاسخ:
    گمونم با یکی دیگه اشتباه گرفتی...
    از اون دیگه انتطار نداشتم...
    بعدم دلیل و منطق نداره که آدم یه وقتی از یه حرفی که خیلی بد نیست بیشتر از صد تا فحش ناراحت میشه..
  • نجمه عزیزی
  • با این که میگن خیلی کار خوبیه ول من همدردی را خیلی دوست ندارم ! بیشتر، قضاوت کردن و  راه حل دادن را دوس دارم که میگن کار آدمای عوضیه....!
    خلاصه قضاوت من اینه که اونی که اینو بهت گفت آینگی کرد در حقت و یادت آورد (خودت میدونستی) که غیبت کار آدمای حقیره و یادش بود که تو ذاتا حقیر نیستی و کلاس هفتم هم نبودی...و این که عصبانی شدی نشونه اینه که درست زد به هدف ! و از آنجایی که سختت بود با زشتیهای خود روبرو شوی از دست آینه عصبانی شدی...حالا اگر حسابی داغ کرده ای اینم بگم که راه حلش گفتن یک " خطا نمودم" و یک "من خطایم نیستم" ساده هست   !!

    دوست پیدا کردن را باید بلد بشیم هر دو تامون
    پاسخ:
    ببخشید خانم معلم!

    من که نگفتم غیبت نمی کنم. ولی خب مگه اون نمیکنه؟ نسبت به اونا خداییش من بهترم! اینطوری نباید میگفت...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی